Chcesz z nami współpracować? Świetnie!
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy ofertę — potrzebujemy jedynie kilku podstawowych informacji technicznych o projekcie.
Aby przygotować wycenę, prosimy o udostępnienie dokumentacji projektowej. Na etapie wyceny — i później w trakcie pracy — akceptujemy modele 3D w formatach .max, .rvt, .fbx, .skp, .3ds, .3dm, .dxf oraz rysunki 2D w formatach .dwg, .dxf lub .pdf.
Z przyjemnością przyjmiemy również odręczne szkice, referencje zdjęciowe i wszelkie inne materiały, które pomogą nam lepiej zrozumieć projekt i jego atmosferę.
Zazwyczaj pracujemy na ukończonych projektach — co oznacza, że materiały wejściowe pozostają niezmienne w trakcie realizacji.
Nasze terminy są zazwyczaj rezerwowane z wyprzedzeniem, dlatego warto skontaktować się z nami odpowiednio wcześniej.
Co dalej?
Możesz wypełnić nasz formularz kontaktowy — to najwygodniejszy sposób, by przekazać nam wszystkie szczegóły w uporządkowanej formie:
… lub po prostu do nas napisz, jeśli tak dla Ciebie wygodniej.
Nasz workflow dla wizualizacji statycznych
Używamy Autodesk 3ds Max z silnikami renderującymi V-Ray 7 (CPU i GPU) oraz Corona Renderer — to nasze główne narzędzia przy pracy nad wizualizacjami statycznymi. Modelowanie wspieramy programami takimi jak Rhinoceros, SketchUp, a czasem również Revit. Za postprodukcję i kompozycję odpowiada głównie Adobe Photoshop.
Sceny zawsze budujemy w pełnym 3D — nie tylko architekturę, ale też teren, zieleń, otoczenie i kontekst. Zależy nam na pełnej kontroli nad przestrzenią, światłem i atmosferą, dlatego rzadko korzystamy z dwuwymiarowych trików czy podkładanych teł. To podejście wymaga więcej pracy na początku, ale zapewnia większą elastyczność i spójność — zwłaszcza gdy projekt się rozwija lub przechodzi w formę animacji.
Tak zazwyczaj wygląda nasz proces: